WaterSport Vereniging Montfoort

*** In verband met een defecte sluisdeur is de sluis van Oudewater tot nader order gesloten. ***

Vaste Ligplaatsen

Ligplaats in de haven

Montfoort kent een kleine haven. De haven heeft 25 ligplaatsen. Al deze plaatsen zijn vaste P5285965_01.jpgplaatsen. Deze plaatsen ziijn geschikt voor kleine en middelgrote boten.

In de haven zijn geen plaatsen voor passanten.

Om in aanmerking te komen van een van de ligplaatsen, moet je lid zijn van de WaterSport Vereniging Montfoort. Als de plaatsen allemaal vergeven zijn, dan kom je als lid van de vereniging op de wachtlijst.

Inschrijven voor een ligplaats kan door klikken op onderstaande link.

Inschrijven ligplaats

Ligplaats voor vergunninghouders

Heeft u (nog) geen plaats in de P5315989_01.jpghaven, maar wilt u uw boot toch in Montfoort hebben liggen, dan zijn er in Montfoort een beperkt aantal plaatsen voor vergunninghouders.

Men kan via het formulier ;

vooroverleg aanvragen

aangeven dat men op de wachtlijst wil voor een ligplaatsen.

Ligplaats voor passanten

3 * 24 uur ligplaatsen

Montfoort begroet de passanten die per boot komen van harte. Er zijn dan ook een aantal P5315969_01.jpgvoorzieningen voor deze passanten.

Aan de kades van Montfoort zijn meerdere ligplaatsen voor bezoekers beschikbaar. Dit zijn 3 * 24 plaatsen, Ofwel plaatsen waar u drie dagen kan blijven liggen. De ligplaatsen zijn gratis. Deze ligplaatsen liggen allemaal in de buurt van het centrum van Montfoort.

Er is er een waterpunt met douche gelegenheid. Deze voorzieningen liggen bij het zwembad van Montfoort.

Verder is er zoals op de kaart aangegeven een tankplaats bij het binnenvaren van Montfoort vanuit Oudewater.